Το θεατρικό παιχνίδι δεν είναι μόνο ψυχαγωγία. Σήμερα εντάσσεται στο σύνολο της παιδαγωγικής πρακτικής. Είναι μέσο ενεργοποίησης, απελευθέρωσης της φαντασίας, ευαισθητοποίησης και καλλιέργειας της ψυχοκινητικής έκφρασης του παιδιού.
Χρησιμοποιώντας διαφορετικές διδακτικές τεχνικές, οδηγεί τους μαθητές, στην αυτοέκφραση, κοινωνικοποίηση και εξοικείωση με διάφορες μορφές τέχνης.
Το θεατρικό παιχνίδι διαφέρει από την καθιερωμένη θεατρική λειτουργία που προσφέρεται στα παιδιά, με τη μορφή παραστάσεων «παιδικού θεάτρου».
Σκοπός στο θεατρικό παιχνίδι, είναι η ανάπτυξη της ενδοσκοπικής-συναισθηματικής, διαπροσωπικής, γλωσσικής και κιναισθητικής νοημοσύνης, με την αξιοποίηση της φωνής, της στάσης και της χειρονομίας.
Μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, το παιδί κάνει μια
θέαση του κόσμου κι αποσαφηνίζει τις ανθρώπινες σχέσεις και τα προβλήματά τους.
Είναι πόλος συνάντησης και εμπέδωσης, όλων των επιμέρους   δραστηριοτήτων του σχολείου, που περιλαμβάνονται στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών.
Παρακάτω παρουσιάζονται δραστηριότητες, παιχνίδια και δημιουργίες των μαθητών, όπως αυτές πραγματοποιήθηκαν, κατά τη διάρκεια λειτουργίας του ομίλου του θεατρικού παιχνιδιού.

 Το πρώτο βίντεο που περιέχεται στην παρουσίαση: Αυτοσχεδιασμός με 4 λέξεις:

Το δεύτερο βίντεο που περιέχεται στην παρουσίαση:Ανακαλύπτω το κρυμμένο αντικείμενο και κυνηγώ:

Το τρίτο βίντεο που περιέχεται στην παρουσίαση: Ο μεθυσμένος και οι κλέφτες:

Το τέταρτο βίντεο που περιέχεται στην παρουσίαση: Το μωρό φάντασμα:

 

Το πέμπτο βίντεο που περιέχεται στην παρουσίαση: "Τα παιδιά εν δράσει" δημιουργούν:

Το έκτο βίντεο που περιέχεται στην παρουσίαση:Η ανακριτική καρέκλα:

Διαβάστε επίσης: