How tall-Κεφάλαιο 54ο «Μέτρηση μεγεθών»-Μαθηματικά Α τάξη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Προγράμματα τεχνολογίας για υποστήριξη της γονικής εμπλοκής στα μαθηματικά
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2015 18:29
- Εμφανίσεις: 8507
How tall-Κεφάλαιο 54ο «Μέτρηση μεγεθών»-Μαθηματικά Α τάξη
1.Όνομαλογισμικού: How tall?
Ηλεκτρονικήδιεύθυνση:pbskids.org/curiousgeorge/games/how_tall/how_tall.html
Ευρύτερος ιστολογικός τόπος:
Σύνδεση με το σχολικό εγχειρίδιο της Α΄ Δημοτικού:
Κεφάλαιο 54ο «Μέτρηση μεγεθών»
Τρόπος χρήσης και λειτουργίας του λογισμικού:
Δίνεται στον παίχτη ένα ζώο ή ένα αντικείμενο (κουμπαράς γουρουνάκι), η «μονάδα μέτρησης» (νόμισμα) και πιθανές απαντήσεις στην ερώτηση «πόσα νομίσματα χρειάζονται για να φτάσουν σε ύψος τον κουμπαρά». Ο παίχτης καλείται να υποθέσει και στη συνέχει να επιλέξει μία από τις πιθανές απαντήσεις. Αφού επιλέξει την απάντηση που θεωρεί σωστή, αυτόματα συμπληρώνονται τα νομίσματα δίπλα από τον κουμπαρά επαληθεύοντας τον παίχτη.
Στόχοι λογισμικού:
Ο μαθητής μετρά μήκη με μη συμβατικές μεθόδους μέτρησης
Σύνδεση του λογισμικού με τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος σπουδών:
Ο μαθητής μαθαίνει να
πραγματοποιεί έμμεσες συγκρίσεις και διατάξεις ίσων και άνισων μηκών (Α΄, Μ3)
συνδέει τις επαναλήψεις με το αριθμητικό αποτέλεσμα (Α΄, Μ6).
Διαβάστε επίσης: