Back to Top

Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών

"Κων/νος Καραμανλής"

Blogs Προτύπου Πειραματικού Σερρών

  • Αρχική
    Αρχική Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις καταχωρήσεις blog που περιέχει η ιστοσελίδα.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
  • Συντάκτες
    Συντάκτες Αναζήτηση για το αγαπημένο σας blogger από αυτό το site.
  • Ιστολόγια ομάδας
    Ιστολόγια ομάδας Βρείτε τις αγαπημένες σας ομάδες blog εδώ.
  • Σύνδεση

Ο σκύλος και ο κάβουρας

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch
  • Μέγεθος γραμματοσειράς: Μεγαλύτερο Μικρότερο
  • Επισκέψεις: 2126
  • 0 Σχόλια
  • Εκτύπωση

Ο σκύλος ακολουθεί την πορεία του δείκτη του ποντικιού. Όταν ο σκύλος ακουμπά το βάτραχο, αυτός προσπαθεί να ξεφύγει.

Scratch Project

Μάθετε περισσότερα για αυτό το έργο

 

Ο κώδικας για το σκύλο:

DOG

Με την εντολή "πήγαινε στο χ:0 ψ:0 λέμε στο σκύλο να πηγαίνει στο κέντρο της οθόνης κάθε φορά που αρχίζει το παιχνίδι ή κάθε φορά που πατάμε το πράσινο σημαιάκι.

Με την εντολή "για πάντα" και ότι περιέχεται σ'αυτήν του λέμε: Όταν αγγίζει τον κάβουρα, να μεταδίδει ένα μήνυμα "14" (το μήνυμα μπορεί να είναι οτιδήποτε, αρκεί να υπάρχει κάποιος που να παραλαμβάνει το ίδιο μηνυμα φυσικά).

Να παίζει έναν ήχο (γάβγισμα)

Να ακολουθεί το δείκτη του ποντικιού και για ομαλοποίηση αυτής της κίνησης, αν η απόσταση του σκύλου από το δείκτη του ποντικιού είναι μεγαλύτερη απο 5  να κινείται 5 βήματα (αυτό ειδικά για να το καταλάβετε πρέπει να αλλάξετε τους αριθμούς της εντολής ή να βγάλετε έξω τα τουβλάκια που υπάρχουν μετά το "εάν". Δοκιμάστε το!

και για τον κάβουρα:

CRAB

Ο κάβουρας κάθε φορά που αρχίζει το παιχνίδι  πηγαίνει σε τυχαίες θέσεις της οθόνης (πρώτη εντολή) και και επίσης ή κατεύθυνση του παίρνει κι αυτή τυχαίες θέσεις από 1 μέχρι 360 αν σκεφτούμε ότι ο κύκλος έχει 360 μοίρες.

Στη συνέχεια ο κάβουρας όταν λαβαίνει το μήνυμα που του έδωσε ο σκύλος (14) κινείται 10 βήματα στρίβει σε ένα άνοιγμα γωνιών  +30 και -30 μοίρες (μπορείτε κι αυτό να το αλλάξετε και εάν φτάσει στα όρια της οθόνης γυρνά πίσω. Επειδή τα δέκα βήματα είναι πού λίγο διάστημα γι αυτό του λέμε να κάνει 10 φορές από 10 βήματα την κάθε φορά, δηλαδή 100 βήματα χωρισμένα σε 10 πηδηματάκια. Κάθε πηδηματάκι έχει 10 μαζεμένα βηματάκια.

Με ετικέτα στο: SCRATCH

Τελευταία νέα