Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών
"Κων/νος Καραμανλής"
Για να μετακινήσουμε τη μπάρα πατάμε το πάνω και κάτω βέλος. Δοκιμάστε να αλλάξετε τα δεδομένα του κώδικα του παιχνιδιού μεταβάλλοντας τους αριθμούς για να δείτε το αποτέλεσμα. Επίσης προσθέτοντας διάφορα εφέ στις άλλες δύο μπάρες που μετακινούνται αυτόματα. Μπορείτε να προσθέσετε και άλλα τέτοια εμπόδια μικρού μεγέθους γιατί διαφορετικά η εφαρμογή κολλάει. Αυτό γίνεται γιατί αν το αντικείμενο που εισάγουμε είναι μεγάλο(π.χ. κυκλικό) τα όριά του φαίνονται να έχουν γωνίες (φαίνεται στη μεγέθυνση του αντικειμένου) λόγω μικρής ανάλυσης των εικόνων και της επιφάνειας του scratch.
Γενικότερα μπορείτε να κάνετε πολλές αλλαγές προσθέτοντας και άλλα αντικείμενα ή ακόμα και αν αλλάξετε το υπόβαθρο του παιχνιδιού. Από την ομάδα του scratch του σχολείου μας.
Μάθετε περισσότερα γι αυτό το έργο
Ο κώδικας του παιχνιδιού είναι:
Για την την κίνηση:
Για τη μπάλλα:
Για τις μπάρες που κινούνται μόνες τους:
Ερίσης μια πολύ ωραία εργασία της Ευτυχίας Κουρουζίδου που αποτελεί παραλλαγή της προηγούμενης. Με τα πλήκτρα αριστερό και δεξί βέλος μετακινείτε την κάτω μπάρα και καθώς η μπάλλα συγκρούεται με τις άλλες μπάρες αυτές αλλάζουν χρώμα! Learn more about this project
Τον κώδικά για την κάτω μπάρα μπορείτε να τον δείτε εδώ:
Για την μπάλλα εδώ:
Και για τις άλλες μπάρες εδώ: