Back to Top

Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών

"Κων/νος Καραμανλής"

Blogs Προτύπου Πειραματικού Σερρών

  • Αρχική
    Αρχική Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις καταχωρήσεις blog που περιέχει η ιστοσελίδα.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
  • Συντάκτες
    Συντάκτες Αναζήτηση για το αγαπημένο σας blogger από αυτό το site.
  • Ιστολόγια ομάδας
    Ιστολόγια ομάδας Βρείτε τις αγαπημένες σας ομάδες blog εδώ.
  • Σύνδεση

7. Μουσική- 7.1 Εγώ σε συναυλία;- 7.2 Μουσικά όργανα - 7.3 Τραγούδια και στίχοι- 7.4 Μουσική και άλλες τέχνες(Γλώσσσα Ε΄)

  • Μέγεθος γραμματοσειράς: Μεγαλύτερο Μικρότερο
  • Επισκέψεις: 3766
  • 5 Σχόλια
  • Εκτύπωση

       Η 7η ενότητα της Γλώσσας με τίτλο "Μουσική" αρχίζει με την υποενότητα "Εγώ σε συναυλία;". Το μάθημα (κείμενο) είναι απόσπασμα από

το βιβλίο του Φιλίπ Μπαμπώ "Ο τυφλοπόντικας". Βέβαια ο τίτλος του πρωτότυπου βιβλίου στα γαλλικά είναι "Η μυρωδια της θάλασσας".

       Δες στο αρχείο που ακολουθεί πληροφορίες για το βιβλίο, το εξώφυλλό του, μια κριτική γι΄αυτό και μια φωτογραφία του συγγραφέα.

_-__-__.docx

        Πριν διαβάσουμε το κείμενο "Εγώ σε συναυλία;" ας ανοίξουμε το ανθολόγιό μας στη σελ. 120.  Εκεί παρουσιάζεται ένα άλλο απόσπασμα ("Η βιβλιοθήκη μας") από το βιβλίο του συγγραφέα. Για να το διαβάσεις πάτησε εδώ.

        Πάμε τώρα να ζήσουμε την ατμόσφαιρα μιας συναυλίας. Βλέπουμε και ακούμε τη Χαρούλα Αλεξίου στο τραγούδι της "Συναυλία".


 

 

Πηγή: YouTube

Δες κι αυτόν τον...συμμαθητή μας! Εδώ!

   Υπάρχουν διαφορετικών ειδών συναυλίες.

Με κλασική μουσική (Verdi -Requiem):


 

 

Πηγή: Youtube

Με ροκ μουσική στο παρακάτω βίντεο:

Πηγή: YouTube

Άλλη μια συναυλία ...παιδική! Λ. Μαχαιρίτσας - τερατάκια τσέπης:

Πηγή: YouTube

 

Και τώρα στο κείμενό μας!

Θα μας απασχολήσουν τα ερωτήματα: ποιος έδωσε τη συναυλία, πότε; πού; κ.ά.)

Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής νοηματικής κατανόησης του κειμένου 53.png

   Σε ποιο πρόσωπο γίνεται η αφήγηση; (α΄, β΄, γ΄ενικό ή πληθυντικό;) Πώς εξηγείται αυτό;

Σε ποιο χρόνο;

xronos 1

 

 

xronos2

    Ας εντοπίσουμε τους χρονικούς δείκτες του κειμένου (πότε;).


 

Κι εδώ συμπληρωμένο!!

___.png

 

Β.Μ. εργ. 1

    Εδώ μπορείς να ανοίξεις την παρουσίαση που ακολουθεί μα μη βιαστείς να την προχωρήσεις. Πάτησε εδώ.

Πηγή: Γρηγόρης Ζερβός

 

 

 


1.___.jpg

 

 

 


 

 

 

 

 

 Δες πρώτα εδώ μια αλφαβητική λίστα των συναισθημάτων.

_.docx

 

________-_.jpg

          Πιστεύεις πως κάποια από αυτά είναι τα συναισθήματα του αφηγητή κατα τη διάρκεια της συναυλίας; Ποια;

_1_._9.jpg

 

 

symphony-orchestra

Συμφωνική ορχήστρα

κλασική ορχήστρα

       

Πάμε στη γραμματική του μαθήματος τώρα... Γραμματική σε. 176

Δες τη σχετική εφαρμογή εδώ.

Πηγή: Γρηγόρης Ζερβός

47

 

Β.Μ. εργ. 2 σελ. 10

 

_2_.10_.png

 

Και τώρα το αντικείμενο του ρήματος.

 

48

49

Β.Μ. εργ 3 σελ. 11

 

 

Κι εδώ...συμπληρωμένη. Θες να τη δεις; _3_.11_.png

Πάμε στο Τετρ. Εργ. σελ. 53

 

 

 

Ας διαβάσουμε το κείμενο (σελ. 53)

Και τώρα πάμε στην εργ. 2 (σελ. 55)

          Ζητά να συμπληρώσουμε τον πίνακα με τα μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα που έχει το ορισμένο - μαυρισμένο κείμενο στης σελ. 53.

Κι εδώ...συμπληρωμένη. 50.png 

51.png

 

Προλαβαίνουμε στην εργ. 3 (Τ.ΕΡΓ. σελ. 56); Αν , όχι, καλώς!

Αν μας μένει λίγος χρόνος πάμε!

Ζητά το αντικείμενο των ρημάτων της προηγούμενης εργ. 2 που είναι ουσιαστικά και αντωνυμίες.  Κατάλαβες;

ΤΟ κείμενο 50.png

και συμπληρωμένο  52.png

       Ολοκληρώνοντας το μάθημα μπορείς να συμπληρώσεις το έντυπο αυτοαξιολόγησης για να καταγράψεις με ειλικρίνεια όσα έμαθες.

56.doc

 

mykonos-rouvas

 

4210517 orig

 

    Στην υποενότητα 7.2 "Μουσικά όργανα" παρουσιάζεται και προτείνεται η κατασκευή ενός μουσικού οργάνου με απλά (ενδεχομένως και ανακυκλώσιμα) υλικά. Εσείςς σε συνεννόηση με την κ. Χριστίνα, τη δασκάλα μας της μουσικής, θα κατασκευάσετε ένα μουσικό όργανο με απλά υλικά. Τη Δευτέρα 21 Ιανουαρίου, στην ώρα της μουσικής, θα μας το παρουσιάσετε. Ευχαριστούμε πολύ την κ. Χριστίνα για τη βοήθειά της.

    Για τα μουσικά όργανα μπορείς να αντλήσεις, αν θέλεις, περισσότερες πληροφορίες πατώντας εδώ.

Πηγή:wikipedia

     Από αυτόν τον υπερσύνδεσμο της wikipedia μπορείς να αναζητήσεις και να συμπληρώσεις την εργ. 4 σελ. 16 (κάτω από το κρυπτόλεξο) στο Β.Μ.

       Παρακολούθησε τα δυο παρακάτω βίντεο για να γνωρίσεις τα μουσικά όργανα μιας ορχήστρας. Αξίζει! Πάρε χρόνο στη διάθεσή σου. Ένα τοστ, ένα χυμό ή φρούτα και απόλαυσέ τα.

 

 

 

 

 

 

 

        Μου επιτρέπεις να σε...εντυπωσιάσω μουσικά; Δες το παρακάτω βίντεο.Θα σου αρέσει!

 

    Στη σελ. 13 του Β.Μ. στο κάτω μέρος αναφέρει τα μουσικά ποτήρια. Πάρε μια γεύση από τη μουσική που παράγεται από ταποτήρια στο παρακάτω βίντεο.

 

Πηγή: YouTube

Κι εδώ μια παρουσίαση για τα ενεργητικά ρήματα και το αντικείμενο.


 

 
           Κι εδώ μπορείς να παίξεις μουσική!! Ναι, ναι, σου λέω! Λοιπόν, πάτησε   εδώ  και διάλεξε μουσικό όργανο. Έπειτα δοκίμασε πατώντας με τον κένσορα (το ποντίκι) πάνω στα πλήκτρα. Αν τώρα θέλεις και να ηχογραφήσεις αυτό που ...σύνθεσες πάτησε πρώρα το REC, έπειτα παίξε, πάτησε STOP και τέλος PLAY για να ακούσεις το μουσικό σου έργο!! Μόλις έγινες μουσικοσυνθέτης!!!
Πηγή: pbs.org/teachers
     Γραμματική:  Είναι η ώρα για το κατηγορούμενο της πρότασης. Δες τηνπαρουσίαση που ακολουθεί.

 

     Κι αν θέλεις να παίξεις μουσική σε εικονικό μουσικό όργανο, πάτησε εδώ,   επέλεξε πρώτα πάνω το όργανο και γίνε μουσικός(αν θέλεις)!!
Πηγή:    www.bgfl.org
 
     Εξάσκηση στα μέρη του λόγου. Τολμάς να δοκιμάσεις τις γνώσεις σου; Είπες ναι; Ωραία! Πάμε τότε. Για να ξεκινήσεις πάτησε εδώ.
Πηγή: της Πέμπτης τα καμώματα
     Κι εδώ παράξενα μουσικά όργανα. Πόσο διαφορετικά πράγματα υπάρχουν στον κόσμο που ζούμε!
 
 
 
 
Πηγή: YouTube
 

        Για την υποενότητα 7.3 " Τραγούδια και στίχοι" μπορείς να περιηγηθείς στο συγκεκριμένο μάθημα στο Ψηφιακό Σχολείο εδώ.

    Για να ακούσεις το τραγούδι "Αν όλα τα παιδιά της γης", δες το παρακάτω βίντεο.

 
    Για το τραγούδι "Τα μικρά παιδιά"  παρακάτω.
 
    Και τέλος το τραγούδι "Μια βραδιά στο Πόρτο Λίλι".
 
Πηγή: YouTube
     
      Δες κι αυτή την εφαρμογή για την ενότητα 7 "Μουσική" εδώ.
Πηγή: Γρηγόρης Ζερβός
   Κι αν δε βαρέθηκες, μπορείς να ακούς και να βλέπεις ταυτόχρονα τα τρία τραγούδια του μαθήματος που είδες και παραπάνωκαι να τα...σιγοτραγουδάς!
 
Πηγή: 31ο Δ.Σχ. Περιστερίου Αττικής

       Δες έναν πολύ καλό ιστότοπο για τη μουσική εδώ.
       Παιδιά, προσοχή πού κάνουμε κλικ σε ιστοσελίδες. Αν για κάτι δεν είστε σίγουροι, ρωτάτε τους γονείς σας ή τον δάσκαλό σας. Ευχαριστώ.
   
  Για την υποενότητα 7.4  "Μουσική και άλλες τέχνες" μάθετε για τον Πάμπλο Πικάσο  εδώ

για τη Ρενέ Μαγκρίτ  εδώ.

Πηγή: Wikidedia

Kαι για τον Γ. Σταθόπουλο εδώ.

Πηγή: epoxi.gr

       Από το βιβλίο της Μουσικής Στ΄Δημοτικού δες το σχετικό κομμάτι για την υποενότητα αυτή  εδώ.

Πηγή: Ψηφιακό Σχολείο

     Και κάτι ακόμα: Το παιδί στο έργο του Ιακωβίδη.

 

 

 

Το παιδί στο έργο του Ιακωβίδη
View more presentations or Upload your own.
Πηγή: Παύλος Κώτσης
    Και τα θηλυκά ουσιαστικά σε  -εια, -εία, - ειά, - ια, -ία, -ιά:  
 
Με ετικέτα στο: ΓΛΩΣΣΑ Ε΄

Σχόλια   

 
+4 # Σεμελίδου Σοφία 16-01-2013 15:17
:-) ;-) Πολύ καλό ειδικά ο "συμμαθητής μας"
Απάντηση | Απάντηση με παράθεση | Παράθεση
 
 
-2 # Τύραλης Ευάγγελος 23-01-2013 18:34
Κυριε πμορειτε να βαλετε κατι με (εια και ια) γιατι δεν τα καταλαβα...
:sigh:
Απάντηση | Απάντηση με παράθεση | Παράθεση
 
 
+3 # Καραγκιόζης Ιωάννης 24-01-2013 22:27
Βαγγέλη, τα θηλυκά σε -εια θα τα δούμε αύριο Παρασκευή στο σχολείο.
Σε λίγο όμως θα προσθέσω κάτι σχετικό στο Blog, αφού μου το ζήτησες.
Χάρηκα πολύ πάντως που ενδιαφέρθηκες!
Απάντηση | Απάντηση με παράθεση | Παράθεση
 
 
+1 # Γραμματίκης Γεώργιος 27-01-2013 10:11
Κύριε μπορείτε να βάλετε τον Εκατομμυριούχο στη γλώσσα αν μπορείτε. :lol: ;-) 8) :roll:
Απάντηση | Απάντηση με παράθεση | Παράθεση
 
 
0 # Σοφιανίδης Γεώργιος 19-02-2013 16:04
ολοι ειμαστε σαν τα τερατακια της τσεπης!!!!!!!
Απάντηση | Απάντηση με παράθεση | Παράθεση
 

Τελευταία νέα