Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών
"Κων/νος Καραμανλής"
Τα παιδιά της Γ΄ τάξης του Π.Π.Δ.Σ.Σ. σχολ. έτους 2012-13 και η κα Μ. Αθανασοπούλου, ανακυκλώνουν…
Στο μάθημα της Γλώσσας 1ο τεύχος ,ενότητα:« ο κόσμος γύρω μας» και στο μάθημα:« τα χαρτιά ανακυκλώνονται», τα παιδιά έκαναν αφίσες:
Τις σελίδες του ημερολογίου φιλοτέχνησαν μαθητές της Τρίτης τάξης του Πρότυπου Πειραματικού Σχολείου Σερρών με τη δασκάλα τους :Μαρία Αθανασοπούλου.
Εργασία των μαθητών της Γ τάξης για τους Θεούς του Ολύμπου.
Εκπαιδευτικός: Πασχαλίνα Κινά
Τα παιδιά ζωγραφίζουν για τα παιδιά-Ενότητα 13-Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι-Γλώσσα Δ τάξη
Εκπαιδευτικός: Κωδωνάς Ιωάννης
Τα παιδιά ζωγραφίζουν για τα παιδιά-Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι-Γλώσσα, Δ τάξη
Γλώσσα -Δ τάξη- Συνταγές - 7 ενότητα - Η ελιά
Οι μαθητές της Δ΄ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας και συγκεκριμένα στην ενότητα με θέμα: «Η ελιά» έγραψαν συνταγές από φαγητά και γλυκά της αρεσκείας τους. Με υπεύθυνο τον δάσκαλό τους Κωδωνά Ιωάννη, δημιούργησαν την παρακάτω εργασία.
Επιμέλεια: Κωδωνάς Ιωάννης
Σχετικοί σύνδεσμοι με θέμα την ελιά και την αξία της:
Γλώσσα -Δ τάξη- Συνταγές - 7 ενότητα - Η ελιά
Οι μαθητές της Δ΄ τάξης στα πλαίσια του μαθήματος των Θρησκευτικών αναζήτησαν και βρήκαν μέσω του διαδικτύου χρήσιμες πληροφορίες-στοιχεία για το βίο, το έργο και τη διδασκαλία των Ευαγγελιστών ή για τον Άγιό τους. Οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν ομαδικά ή ατομικά. Τα αποτελέσματα των προσπαθειών είναι «Άριστα» και μπορούμε να τα θαυμάσουμε παρακάτω.
ΜΙΑ ΓΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
Μια ιστορία με ιερογλυφικά σύμβολα
Στο μάθημα της Γλώσσας Δ΄ Δημοτικού και στο μάθημα: «Γραφή, η μνήμη των ανθρώπων» της ενότητας: «Λόγια φτερουγίζουν πέρα, ταξιδεύουν στον αέρα», οι μαθητές διάλεξαν τέσσερις λέξεις: γάτα, φεγγάρι, λίμνη, δέντρο από την εργασία 3 κι έγραψαν τη δική τους ιστορία. Κάθε φορά που χρησιμοποιούσαν αυτές τις λέξεις , έγραφαν τα αντίστοιχα δικά τους ιερογλυφικά. Τα ιερογλυφικά χρησιμοποιήθηκαν περίπου το 3.000 π. Χ.
Ακολουθεί η ιστορία όπως τη δημιούργησαν τα παιδιά στην αρχή, χωρίς σύμβολα και στη συνέχεια οι εργασίες των παιδιών.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΑΡΙΑ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΤΟΣ:2013-14
Η πόλη που αγαπώ
Εκπαιδευτικός: Κωδωνάς Ιωάννης
Τα Δρακοπαραμύθια-Δράση
Εκπαιδευτικός: Κωδωνάς Ιωάννης
Νεομάρτυρες της εκκλησίας κατα την Τουρκοκρατία
Διαβάστε περισσότερα: Νεομάρτυρες της εκκλησίας κατα την Τουρκοκρατία
Παρουσίαση σεναρίου, Διάβασα ένα βιβλίο και εμπνεύστηκα το σενάριο. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αλεξία Πέννα
Η Ατλαντίδα και οι χαμένοι κόσμοι
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αλεξία Πέννα
Ένα παιδί μετράει τ΄άστρα-Γλώσσα Ε τάξη
Γράφω τη δική μου εκδοχή σ΄ένα απόσπασμα του βιβλίου
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αλεξία Πέννα
Διάλογος με ένα παιδί από άλλο πλανήτη
Εργασίες μαθητών Ε τάξης
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Αλεξία Πέννα
Βιβλιοπαρουσιάσεις αγαπημένων βιβλίων από τους μαθητές της Ε τάξης:
Υπέυθυνη εκπαιδευτικός: Πέννα Αλεξία
Στα πλαίσια της διδασκαλίας του Πεπτικού Συστήματος αφιερώθηκε ένα δίωρο στη δημιουργία κατασκευών που το απεικονίζουν. Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες εργάστηκαν σε κατασκευές δικής τους επιλογής και κατάφεραν με μεγάλη επιτυχία να ολοκληρώσουν τις εργασίες τους. Τα projects έτσι όπως τελικά διαμορφώθηκαν ήταν τα εξής:
Διαβάστε περισσότερα: ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΟ ΠΕΠΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Μαθητική εφημερίδα του Ε2 τμήματος
Η Ε΄2 τάξη του Π.Π.Δ. Σχ. Σερρών συμμετέχει παράλληλα με το σχετικό πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ( Κυκλοφοριακή Αγωγή και ) στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Σκίτσου με τίτλο: «Η χρήση του δρόμου…είναι στο χέρι σου – Αύριο εγώ θα οδηγώ». Ο διαγωνισμός συνδιοργανώνεται από την επιστημονική ομάδα της EDUCARTOON ( www.educartoon.gr ), στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης για την κυκλοφοριακή αγωγή, με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών και διεξάγεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων, Αθλητισμού και Πολιτισμού. Θέμα του διαγωνισμού: «Οδική ασφάλεια»
Τη συμμετοχή μας αυτή την είχαμε προαναγγείλει και στο Blog μας τον Ιανουάριο. ( https://peirserron.gr/index.php/blogs-protipoy/entry/kykloforiaki-agogi-evelikti-zoni )
Σκοπός του διαγωνισμού είναι να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σε θέματα ασφάλειας στο δρόμο και να διαμορφώσουν σωστή οδική κουλτούρα μέσα από την καλλιτεχνική έκφραση και δημιουργία.
Τα παιδιά δούλεψαν ατομικά ή σε ομάδα και ετοίμασαν σκίτσο, γελοιογραφία ή και ζωγραφιά. Ευχαριστούμε την κα Χρυσούλα Βαρσάμη, δασκάλα Τεχνικών, για την πολύτιμη βοήθειά της στη συμμετοχή των μαθητών μας.
Διαβάστε περισσότερα: 2ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Σκίτσου