Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών
"Κων/νος Καραμανλής"
Για το κεφ. 27 της 4ης ενότητας των Μαθηματικών με τίτλο"Πολλαπλασιασμός
κλασμάτων - αντίστροφοι αριθμοί" δες την παρακάτω παρουσίαση.
Φανταστικό! Το πολύ γνωστό παιχνίδι "Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος" σε μια έκδοση με ...πολλαπλασιασμό κλασμάτων γίνεται πολύ διασκεδαστικό και συναρπαστικό!
Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέγεις για κάθε επίπεδο τη σωστή απάντηση. Καλό είναι να έχεις μαζί και ένα τετράδιο για να κάνεις πράξεις (αν δεν μπορείς να βρεις το αποτέλεσμα με νοερούς υπολογισμούς). Στα σημεία που θα σε δυσκολέψουν μπορείς να πάρεις τις βοήθειες: 50/50 για να "κοπούν" δύο από τις πιθανές απαντήσεις και τηλέφωνο, ώστε να προλάβεις να ρωτήσεις κάποιον πριν τελειώσει ο χρόνος (η τρίτη βοήθεια δυστυχώς δεν θα σε βοηθήσει).
Συμβουλή:
Στις περισσότερες περιπτώσεις, έπειτα από το αποτέλεσμα των πράξεων θα χρειαστεί να κάνεις και απλοποίηση, ώστε να επιλέξεις τη σωστή απάντηση. Μην αργήσεις όμως! Ο χρόνος τρέχει και πρέπει να προλάβεις!
Για να γίνεις εκατομμυριούχος και να παίξεις πάτησε εδώ και για να μπορέσεις να το κατεβάσεις και να παίξεις εδώ.
Πηγή: math-play.com ( και αρχικά από το stin-e-taxi.blogspot.gr )
Και μια μηχανή παραγωγής κλασμάτων εδώ.
Πολύ εύκολος ο πολλαπλασιασμός κλασμάτων, ε; Ευκαιρία για εξάσκηση, λοιπόν...
Και πάλι η εφαρμογή που σου προσφέρει όσες ασκήσεις μπορείς να αντέξεις. Θα χρειαστεί να έχεις μαζί σου και ένα τετράδιο για να κάνεις πράξεις. Δες τις πράξεις που σου προτείνονται, λύσε στο τετράδιό σου και πληκτρολόγησε το αποτέλεσμα. Πάτησε "Check" για να ελέγξεις το αποτέλεσμα και συνέχισε με την επόμενη άσκηση.
Προσοχή! Για να πάρεις τους δύο βαθμούς επιτυχίας πρέπει να κάνεις και την απλοποίηση στο τελικό αποτέλεσμα (αν χρειάζεται). Στην περίπτωση που δεν κάνεις την απλοποίηση (πάλι σωστό θα είναι όμως το αποτέλεσμα) παίρνεις έναν βαθμό.
Κατέβασε από εδώ ένα επεξηγητικό φυλλάδιο για το ίδιο μάθημα.
Πηγή: Πέμπτη...και καλύτεροι
Ώρα για παιχνίδι! Ακούει κανείς; Μετατροπή (καταχρηστικού, δηλ. μεγαλύτερου της μονάδας) κλάσματος σε μεικτό εδώ και το αντίστροφο, δηλ. μετατροπή μεικτού σε (καταχρηστικό) κλάσμα εδώ.
Πηγή: 5ο Δ.Σχ. Αλεξανδρούπολης
Tα καταφέρατε, διαμάντια του Ε΄2 του Πειραματικού;
Οι επισκέπτες του Blog μας πώς τα πήγαν;
Χα χα χα! Τέλεια; Τέλεια!!!