Επαφή με το εξωσχολικό βιβλίο-Εμψυχώσεις ανάγνωσης-Δράση 2-Β τάξη
|
1799 |
Επαφή με το εξωσχολικό βιβλίο-Εμψυχώσεις ανάγνωσης-Δράση 1η-Β τάξη
|
2139 |
Μουσειακή Αγωγή-Αρχαία θέατρα
|
2298 |
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα-Από το στάρι στο ψωμί-Γλώσσα-Α τάξη
|
3478 |
Πρόγραμμα διατροφής- Τα φρούτα(Εφαρμογές)
|
2940 |
Πρότζεκτ στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής-Πρώτες βοήθειες στο σχολείο
|
1884 |
Διαθεματικό πρότζεκτ «Τα ζώα»-Μελέτη Περιβάλλοντος-Β τάξη
|
3095 |
Το μαγικό ταξίδι της νανόχηνας
|
2063 |
Ο μαγικός καθρέφτης-Ανακαλύπτω τον εαυτό μου μέσα από τα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών
|
1785 |
Θέματα διαγωνισμού "Μαθηματικά της φύσης και της ζωής"
|
1644 |
Προλαμβάνοντας και αντιμετωπίζοντας τη σχολική βία και τον εκφοβισμό: η τέχνη, το παιχνίδι, η συζήτηση ως εφαρμόσιμες τεχνικές στο σχολείο
|
1668 |
«Ανακαλύπτω τον εαυτό μου στα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών», Φόβος, Ευέλικτη ζώνη, Α τάξη
|
3142 |
Παραμύθι για τα γράμματα- Α τάξη
|
3748 |
Θέμα: «Γνωρίζω την παράδοση ταξιδεύοντας στην Ελλάδα»-Δ τάξη
|
2596 |
Οικολογικό παραμύθι-Teachers for Europe 2015
|
4318 |
«Κύπρος: 1974-2014, 40 χρόνια Δεν ξεχνώ, διεκδικώ, δημιουργώ…»
|
3552 |
Παγκόσμια ημέρα υγροτόπων-Λίμνη Κερκίνη
|
2261 |
Ψωμί απ' τα χεράκια μας-Από το στάρι στο ψωμί
|
1997 |
«Ανακαλύπτω τον εαυτό μου μέσα από τα μονοπάτια των λαϊκών παραμυθιών»-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ-«Ο ΧΑΤΖΗ- ΜΕΜΕΤΗΣ ΚΑΙ Η ΚΕΣΕΦ»
|
2356 |
ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ-ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
|
3159 |