Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών
"Κων/νος Καραμανλής"
3η επιστολή προς γονείς και εκπαιδευτικούς-Το πρόβλημα του προβλήματος
Διαβάστε περισσότερα: 3η επιστολή προς γονείς και εκπαιδευτικούς-Το πρόβλημα του προβλήματος
Δημοσίευμα της εφημερίδας "Σερραϊκό Θάρρος" για τις επιστολές προς γονείς και εκπαιδευτικούς:
Το δημοσίευμα μπορείτε να το δείτε εδώ: https://www.sertharros.gr/?p=13044
Τις επιστολές μπορείτε να τις κατεβάσετε από εδώ:
2η Eπιστολή προς γονείς και εκπ/κούς-Διδασκαλία της Προπαίδειας
Μετά την πρώτη επιστολή, η οποία αναφερόταν στους νοερούς υπολογισμούς, ως θέμα της δεύτερης επιστολής επιλέχθηκε η προπαίδεια, που σχετίζεται άμεσα με τους νοερούς υπολογισμούς, καθώς ανήκει στον ίδιο χώρο. Η διδασκαλία της προπαίδειας, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα, ξεκινά στη Δευτέρα και ολοκληρώνεται στην Τρίτη Δημοτικού. Η μάθηση της προπαίδειας αποτελεί ένα θέμα σημαντικό που απασχολεί εκπαιδευτικούς και γονείς, καθώς τα γινόμενά της αποτελούν τη βάση για την εκτέλεση πολλαπλασιασμών με μεγαλύτερους αριθμούς, αλλά και για την εκτέλεση διάφορων υπολογισμών και εκτιμήσεων στα πλαίσια της καθημερινής ζωής.
Την επιστολή μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ.
Επισκεφθείτε τη σελίδα των "Μαθηματικων της Φύσης και της Ζωής" του ΠΤΔΕ Δυτικής Μακεδονίας. Με πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, διδακτικές προτάσεις, σχέδια μαθημάτων, εργασίες και έρευνες επιστημονικά τεκμηριωμένες, η "1η επιστολή προς τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς" και φυσικά "Το πρόβλημα της εβδομάδας". Η ιστοσελίδα βρίσκεται στη διεύθυνση:
https://mathslife.eled.uowm.gr
Διαβάστε περισσότερα: 2η Eπιστολή προς γονείς και εκπ/κούς-Διδασκαλία της Προπαίδειας
1η Επιστολή προς γονείς-εκπαιδευτικούς-Γιατί διδάσκουμε τους Νοερούς Υπολογισμούς
Το εργαστήριο των Μαθηματικών της Φύσης και της Ζωής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, και το Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Σερρών «Κ. Καραμανλής», ξεκινούν αυτόν τον θεσμό της Επιστολής προς τους εκπαιδευτικούς και γονείς με στόχο την ενημέρωση των εκπαιδευτικών και των γονέων σε σύγχρονα και χρήσιμα θέματατης εκπαίδευσηςτων μαθηματικών. Αυτή η δράση κινείται στην κατεύθυνση της σύνδεσης της πανεπιστημιακής έρευνας με την εκπαιδευτική πράξη. Θα επιδιωχθεί η ενημέρωση και επιμόρφωση εκπαιδευτικών και γονέων, με απλό και κατανοητό τρόπο, με τελικό στόχο τον εκσυγχρονισμό και τη βελτίωση της μαθηματικής εκπαίδευσης των μαθητών.