«Εισαγωγή στη συμμετρία»-Κεφάλαιο 56ο-Symmetry Game-μαθηματικά Α τάξη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Προγράμματα τεχνολογίας για υποστήριξη της γονικής εμπλοκής στα μαθηματικά
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2015 13:30
- Εμφανίσεις: 4705
«Εισαγωγή στη συμμετρία»-Κεφάλαιο 56ο-Symmetry Game-μαθηματικά Α τάξη
1.Όνομαλογισμικού: Symmetry Game
Ηλεκτρονική διεύθυνση:
www.softschools.com/math/geometry/symmetry_game
Σύνδεση με το σχολικό εγχειρίδιο τηςΑ΄ Δημοτικού:
Κεφάλαιο 56ο «Εισαγωγή στη συμμετρία»
Στόχοι λογισμικού:
Ο μαθητής εισάγεται και εξασκείται στην αξονική συμμετρία.
Σύνδεση του λογισμικού με τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος σπουδών:
Ο μαθητής μέσα από το λογισμικό:
κατασκευάζει συμμετρικά σχήματα (Α΄, Γ13)
προσεγγίζει τις ιδιότητες της συμμετρίας (Α΄, Γ14).
Τρόπος χρήσης και λειτουργίας του λογισμικού:
Ο παίχτης καλείται να συμπληρώσει το υπόλοιπο μισό (το συμμετρικό) του σχήματος που του δίνεται. Οι κουκίδες που υπάρχουν στο πλαίσιο τον βοηθούν να σχεδιάσει το συμμετρικό σχήμα.
Διαβάστε επίσης: