ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΕΩΝ ΠΕΝΤΑΕΤΟΥΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ (Π.Π.Σ.)
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Ανακοινώσεις Σχολείου
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2013 23:24
- Εμφανίσεις: 2634
Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Με το άρθρο 48 του Ν3966/2011 (ΦΕΚ 118, τ. Α΄), «Θεσμικό πλαίσιο των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων, Ίδρυση Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Οργάνωση του Ινστιτούτου Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και λοιπές διατάξεις, το άρθρο 329, παρ. 4α του Νόμου 4072/2012 (ΦΕΚ 86Α) «Βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος − Νέα εταιρική μορφή − Σήματα − Μεσίτες Ακινήτων − Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις» και με την αριθμ. Δ1/Φ.361.22/116672/01-10-2012 (ΦΕΚ2788/ΤΒ΄/15-10-2012) Υπουργική Απόφαση «Ορισμός κριτηρίων αξιολόγησης διευθυντών και εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία», προβλέπεται η διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτικών για πλήρωση θέσεων με πενταετή θητεία στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία.
Ειδικότερα τα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών ορίζονται και μοριοδοτούνται ως εξής:
Κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικών, υποψηφίων για θέσεις με θητεία
στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία
Το σύνολο των αξιολογικών μονάδων-μορίων ανέρχονται σε 100
1. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΕΡΓΟ (μέχρι 31 μόρια)
1.1 Σπουδές: (μέχρι 16 μόρια) |
|||
Α. |
Διδακτορικό Δίπλωμα Σπουδών (ΔΔΣ)
|
9 |
|
B. |
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (ΜΔΕ)
|
5 |
|
Γ. |
Δεύτερο πτυχίο, δίπλωμα μετεκπαίδευσης
|
2 |
|
Σύνολο μέγιστου αριθμού μορίων |
16 |
||
1.2 |
Πιστοποίηση γνώσεων (μέχρι 4 μόρια) |
|
|
Α. |
Πιστοποίηση γλωσσομάθειας (μέχρι 3 μόρια)
|
3 |
|
Β. |
Πιστοποίηση χρήσης και αξιοποίησης των ΤΠΕ (μέχρι 1 μόριο)
(Στον υπολογισμό των μορίων σε κάθε περίπτωση πιστοποίησης λαμβάνεται υπόψη ο ανώτερος τίτλος). |
1 |
|
Σύνολο μέγιστου αριθμού μορίων |
4 |
||
1.3 Επιστημονικό έργο: (μέχρι 11 μόρια) |
|||
Α. |
Επιστημονικά συγγράμματα από εκδοτικό οίκο της ημεδαπής ή της αλλοδαπής στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του υποψηφίου ή στο γνωστικό αντικείμενο του υποψηφίου ή σε διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού (1 μόριο για κάθε σύγγραμμα). |
2 |
|
Β. |
Άρθρα που αποδεδειγμένα έχουν γίνει δεκτά με το σύστημα των πολλαπλών κριτών σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά ή σε συλλογικούς τόμους (0,5 μόριο για κάθε δημοσίευση). |
3 |
|
Γ. |
Εισηγήσεις που αποδεδειγμένα έχουν γίνει δεκτές για ανακοίνωση ή δημοσίευση με το σύστημα των πολλαπλών κριτών (0,5 μόριο για κάθε εισήγηση). |
3 |
|
Δ. |
Αποδεδειγμένη συμμετοχή στο σχεδιασμό και στην εκπόνηση εκπαιδευτικού υλικού όπως Προγράμματα Σπουδών και σχολικά εγχειρίδια (1 μόριο για κάθε προϊόν). |
3 |
|
Σύνολο μέγιστου αριθμού μορίων |
11 |
||
|
|||
2. |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ (μέχρι 44 μόρια) |
|
|
2.1 |
Διδακτική και επιμορφωτική εμπειρία: (μέχρι 5 μόρια) |
|
|
Α. |
Βεβαίωση παρακολούθησης προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης (0,5 μόριο για κάθε πρόγραμμα). |
1 |
|
Β. |
Βεβαίωση για επιμορφωτικό έργο σε προγράμματα παιδαγωγικής καθοδήγησης ή σε άλλα επίσημα θεσμοθετημένα προγράμματα/ έργα του Υπουργείου Παιδείας (0,5 μόριο ανά έργο/πρόγραμμα). |
2 |
|
Γ. |
Βεβαίωση για διδασκαλία σε ΑΕΙ και ΑΤΕΙ (ΠΔ 407 ή εποπτευόμενη διδασκαλία σε σεμινάρια ΠΜΣ ή ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο) σε γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας του υποψήφιου (0.5 μόριο για κάθε εξάμηνο διδασκαλίας και 1 μόριο για κάθε έτος διδασκαλίας στο ΕΑΠ). |
2 |
|
Σύνολο μέγιστου αριθμού μορίων |
5 |
||
2.2 Διδακτική προϋπηρεσία στην εκπαίδευση (μέχρι 4 μόρια) (0,5 μόριο για κάθε έτος πέραν της υποχρεωτικής προβλεπόμενης προϋπηρεσίας από τον νόμο 3966/11) Σύνολο μέγιστου αριθμού μορίων 4 |
|||
Για τις ειδικότητες ΠΕ8 (Καλλιτεχνικών μαθημάτων) και ΠΕ16 (Μουσικής) συνεκτιμώνται η παραγωγή έργου ή η δημόσια παρουσία τους σε συναφείς με την ειδικότητά τους δραστηριότητες.
|
|||
2.3 Διδακτική επάρκεια και παρουσία του εκπαιδευτικού στο σχολείο (μέχρι 35 μόρια)
Στο φάκελο – portfolio που θα υποβάλει ο υποψήφιος με τεκμήρια για την μοριοδότησή του στα παραπάνω πεδία καλείται να συμπεριλάβει τεκμήρια για την τυχόν οργάνωση, συμμετοχή, εκπόνηση, διεκπεραίωση των παρακάτω ή άλλων συναφών δράσεων:
Α. Συμμετοχή σε καινοτόμες διδακτικές πρακτικές όπως διαθεματικές δράσεις, projects, χρήση των ΤΠΕ, ομαδοσυνεργατικές δράσεις, κλπ. (μέχρι 7 μόρια, 1 μόριο για κάθε δράση). Β. Συμμετοχή σε καινοτόμες δημιουργικές δράσεις όπως περιβαλλοντικά, πολιτιστικά προγράμματα, προγράμματα αγωγής υγείας, δημιουργία ομίλων, δράσεις μεταξύ σχολείων, σχολείων και κοινωνικών ομάδων κλπ (μέχρι 7 μόρια, 1 μόριο για κάθε δράση). Γ. Συμμετοχή ή οργάνωση έρευνας πεδίου στο επίπεδο της σχολικής μονάδας (μέχρι 5 μόρια, 1 μόριο για κάθε δράση). Δ. Συμμετοχή ή υποστήριξη δράσεων ενδοσχολικής επιμόρφωσης (μέχρι 5 μόρια, 1 μόριο για κάθε δράση). |
||
Ε. Οργάνωση, υποστήριξη και συντονισμό προγραμμάτων πρακτικής άσκησης φοιτητών (μέχρι 5 μόρια, 1 μόριο για κάθε δράση). ΣΤ. Οργάνωση ή συμμετοχή σε προγράμματα αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας (μέχρι 6 μόρια). |
||
Σύνολο μέγιστου αριθμού μορίων |
35 |
3. ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ (μέχρι 25 μόρια)
Συνέντευξη σε επιτροπή υπό την εποπτεία της ΔΕΠΠΣ
Κατά την συνέντευξη, θα ζητηθεί από τον αξιολογούμενο να αποδείξει ότι έχει το προφίλ του εκπαιδευτικού που θα του επιτρέψει να λειτουργήσει αποτελεσματικά συμβάλλοντας θετικά στο έργο της σχολικής μονάδας. Τα χαρακτηριστικά τα οποία ζητούνται να έχει ο εκπαιδευτικός είναι αυτά που αναφέρονται παρακάτω (χωρίς ιεράρχηση):
- 01)Σύγχρονες απόψεις και βιβλιογραφική ενημέρωση στο γνωστικό αντικείμενο που θεραπεύει.
- 02)Γνώσεις σύγχρονων προσεγγίσεων της διδακτικής πράξης και κυρίως της μαθησιακής διαδικασίας.
- 03)Ικανότητες διαχείρισης της σχολικής τάξης και του ατομικού και συλλογικού έργου μαθητών.
- 04)Αποτελεσματικές επικοινωνιακές στρατηγικές.
- 05)Ικανότητα αποτελεσματικής συνεργασίας (με τη διεύθυνση του σχολείου, τους συναδέλφους του εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς).
- 06)Γνώσεις των αναγκών των μαθητών του (σε επίπεδο κοινωνικό, γνωσιακό και συναισθηματικό).
- 07)Γνώσεις και ικανότητα ανάπτυξης αναλυτικών προγραμμάτων βάσει του επίσημου προγράμματος σπουδών του γνωστικού του αντικειμένου ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών του.
- 08)Ικανότητες οργάνωσης και αποτελεσματικής αξιοποίησης του εκπαιδευτικού χρόνου.
- 09)Γνώσεις και ικανότητα αξιολόγησης της λειτουργίας του σχολείου, του προγράμματος σπουδών του αντικειμένου του, του διδακτικού του έργου, της μαθησιακής διαδικασίας των μαθητών του και της επίδοσής τους.
- 10)Συμμετοχή σε καινοτόμες δράσεις (π.χ. εφαρμογή νέων προγραμμάτων σπουδών, οργάνωση και λειτουργία εκπαιδευτικών ομίλων, δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης, συμμετοχή σε εκπαιδευτικά δίκτυα, συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα, προγράμματα αυτοαξιολόγησης, κ.λπ.)
Σημείωση σχετικά με τη διαδικασία της συνέντευξης
Όπως ορίζεται από το άρθρο 42 του νόμου 3966/11, ο/η υποψήφιος παρουσιάζεται ενώπιον επιτροπής υπό την εποπτεία της ΔΕΠΠΣ και αφού κάνει μία σύντομη αυτοπαρουσίαση, καλείται να απαντήσει σε δύο τουλάχιστον ερωτήματα που αφορούν στην τεκμηρίωση των παραπάνω κριτηρίων.
Ο συνολικός χρόνος της συνέντευξης προβλέπεται έως 15 λεπτά.
Η Διοικούσα Επιτροπή Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.), ως όργανο διοίκησης σε εθνικό επίπεδο των Π.Π.Σ., προβαίνει στην παρούσα Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος προς τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιθυμούν να υποβάλλουν υποψηφιότητα για θέση εκπαιδευτικού με πενταετή θητεία στα Π.Π.Σ., σύμφωνα με τα κενά που αναφέρονται στον επισυναπτόμενο πίνακα. Επισημαίνεται ότι οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να δηλώσουν μέχρι πέντε προτιμήσεις σε Π.Π.Σ. που υπάρχουν κενές θέσεις του κλάδου τους και μπορούν να συμμετέχουν στη διαδικασία εφ’ όσον έχουν διδακτική προϋπηρεσία τέσσερα έτη.
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά σχετική αίτηση στο ΕΠ.Ε.Σ. του Προτύπου Πειραματικού Σχολείου της πρώτης προτίμησής τους καθώς και να καταχωρήσουν ηλεκτρονικά τα βιογραφικά τους στοιχεία στη διεύθυνση https://depps.athena.net.gr/depps/evaluation/login.php μέχρι την Τετάρτη 26/6/2013.
Την ίδια αίτηση συνοδευόμενη από τα απαραίτητα επικυρωμένα δικαιολογητικά θα πρέπει να υποβάλουν επίσης αυτοπροσώπως ή με συστημένη επιστολή στην ταχυδρομική διεύθυνση της σχολικής μονάδας της πρώτης προτίμησής τους (υπόψη του ΕΠ.Ε.Σ.). Τα στοιχεία επικοινωνίας των σχολικών μονάδων περιέχονται στον επισυναπτόμενο πίνακα. Τα ΕΠ.Ε.Σ. θα αξιολογήσουν τα βιογραφικά τους στοιχεία με βάση την μοριοδότηση των κριτηρίων της ανωτέρω ΥΑ. Για την διευκόλυνση της επαλήθευσης των στοιχείων του βιογραφικού σημειώματος του εκπαιδευτικού στον έντυπο φάκελο με εκείνα που θα καταχωρηθούν στην ηλεκτρονική βάση, παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί να ακολουθήσουν την ταξινόμηση ανά κριτήριο, όπως αυτή αναφέρεται στην Υπουργική Απόφαση.
Τα ΕΠ.Ε.Σ. των σχολείων θα προχωρήσουν στη σύνταξη αξιολογικού πίνακα των υποψηφίων εκπαιδευτικών μέχρι 5/7/2013.
Η Δ.Ε.Π.Π.Σ. θα ανακοινώσει τους προσωρινούς πίνακες κατάταξης των υποψηφίων εκπαιδευτικών που έχουν καταρτίσει τα ΕΠΕΣ στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού: (https://www.minedu.gov.gr/).
Οι εκπαιδευτικοί έχουν το δικαίωμα υποβολής ένστασης στη Δ.Ε.Π.Π.Σ. εντός τριών εργασίμων ημερών από την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων των επιλεγέντων και οι τυχόν ενστάσεις θα υποβληθούν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://depps.athena.net.gr/depps/evaluation/login.php .
Οι εκπαιδευτικοί θα ενημερωθούν για την εξέταση των ενστάσεών τους από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. μέσω της ηλεκτρονικής βάσης. Από την ηλεκτρονική βάση επίσης θα ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί για τις ημερομηνίες και τα σχετικά με την πραγματοποίηση των συνεντεύξεων, σύμφωνα με το κριτήριο 3 της Υπουργικής Απόφασης.
Η επιλογή των εκπαιδευτικών θα γίνει από τη Δ.Ε.Π.Π.Σ. με βάση τον τελικό αξιολογικό πίνακα και τις δηλώσεις προτίμησης των υποψηφίων και η εν λόγω διαδικασία θα ολοκληρωθεί έως στις 31 Ιουλίου 2013. Οι επιλεγέντες εκπαιδευτικοί τοποθετούνται στις θέσεις για πενταετή θητεία με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού. Κατά τη διάρκεια της θητείας του ο εκπαιδευτικός δεν μετατίθεται ούτε αποσπάται. Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατή η μετάθεση ή απόσπαση εκπαιδευτικού που υπηρετεί σε Π.Π.Σ. για λόγους ανωτέρας βίας. Στην περίπτωση αυτή λήγει η θητεία του εκπαιδευτικού, ο οποίος δεν έχει δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας για επιλογή σε θέση διευθυντή ή εκπαιδευτικού Π.Π.Σ. για την επόμενη τριετία.
Διευκρινίζεται επίσης ότι όσοι εκπαιδευτικοί δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο στο σχολείο που θα επιλεγούν , θα τοποθετηθούν για συμπλήρωση σε άλλο Π.Π.Σ. ή θα διατεθούν σε άλλο Π.Π.Σ. της ίδιας Διεύθυνσης που ανήκει η σχολική μονάδα, με απόφαση της Δ.Ε.Π.Π.Σ., εφόσον υπάρχουν λειτουργικά κενά της ειδικότητας τους ή θα τεθούν στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ / ΠΥΣΠΕ στα οποία ανήκει το σχολείο της τοποθέτησής τους, προκειμένου να συμπληρώσουν το υποχρεωτικό τους ωράριο.
Τα κενά σε ΠΠΣ μπορείτε να τα δείτε εδώ.