Back to Top

Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών

"Κων/νος Καραμανλής"

posticon Α τάξη

Εκπαιδευτικό υλικό Α τάξη

posticon Ταξίδι στη χώρα των γραμμάτων Α τάξη γλώσσα

Κατηγορία: Γλώσσα, Α τάξη
Εμφανίσεις: 3848
ΕκτύπωσηΗλεκτρονικό ταχυδρομείο

 Ταξίδι στη χώρα των γραμμάτων Α τάξη γλώσσα

Ο Ξεφτέρης ήταν ένα βιβλίο χωρίς γράμματα. Έκανε λοιπόν ένα ταξίδι στη Χώρα των Γραμμάτων για να μαζέψει τα γράμματα της Αλφαβήτας. Τα παιδιά ήταν μαζί του σ’ αυτό το ταξίδι και τον βοήθησαν να τα συγκεντρώσει. Το κασελάκι του γέμισε με τα γράμματα της Αλφαβήτας. Ήταν πλέον ένα κανονικό βιβλίο με όλα τα γράμματα. Τώρα είναι έτοιμος να μάθει με τη βοήθεια των παιδιών τους κανόνες της Γραμματικής και του Συντακτικού ώστε να γράψει τις ιστορίες του.......

 

 

Διαβάστε περισσότερα: Ταξίδι στη χώρα των γραμμάτων Α τάξη γλώσσα

posticon Ένα ζιζάνιο στη ζύμη-Κουλουράκια-Εκπαιδευτικό πρόγραμμα-Γλώσσα Α τάξη

Κατηγορία: Γλώσσα, Α τάξη
Εμφανίσεις: 2566
ΕκτύπωσηΗλεκτρονικό ταχυδρομείο

Ένα ζιζάνιο στη ζύμη-Κουλουράκια-Εκπαιδευτικό πρόγραμμα-Γλώσσα Α τάξη

Στo μάθημα της γλώσσας και συγκεκριμένα στο μάθημα «Ένα ζιζάνιο στη ζύμη» , τα παιδιά της Α2΄ τάξης, παρασκεύασαν μαζί με τους γονείς παραδοσιακά κουλουράκια.

 

Με αφορμή το μάθημα: «Ένα ζιζάνιο στη ζύμη» οι μαθητές υλοποίησαν μαζί με τους γονείς μια απλή συνταγή. Στην αρχή ο δάσκαλος και τα παιδιά έφεραν στην τάξη συνταγές ζαχαροπλαστικής και συζήτησαν για τα υλικά που χρειάζονται για την παρασκευή γλυκών. Στη συνέχεια έγινε ενημέρωση στους γονείς για το αν επιθυμούσαν να συμμετέχουν κι αυτοί σε όλη αυτή τη διαδικασία παρασκευής κουλουριών μαζί με τα παιδιά.

 

Διαβάστε περισσότερα: Ένα ζιζάνιο στη ζύμη-Κουλουράκια-Εκπαιδευτικό πρόγραμμα-Γλώσσα Α τάξη

posticon Εκπαιδευτικό σενάριο «Πεπόνι, πεπόνι» (το γράμμα Π, π)-Γλώσσα Α τάξη

Κατηγορία: Γλώσσα, Α τάξη
Εμφανίσεις: 7878
ΕκτύπωσηΗλεκτρονικό ταχυδρομείο

 Εκπαιδευτικό σενάριο «Πεπόνι, πεπόνι» (το γράμμα Π, π)-Γλώσσα Α τάξη

Έχει προηγηθεί η διδασκαλία των   γραμμάτων Αα , Ττ,   από το βιβλίο της γλώσσας Α’ Δημοτικού καθώς και ασκήσεις από το τετράδιο εργασιών της γλώσσας. Επίσης έχουν διεκπεραιώσει επιτυχώς το πρώτο στάδιο προσέγγισης του γραπτού και προφορικού λόγου (ολική προσέγγιση), ώστε να αναγνωρίζουν λέξεις οι οποίες περιέχουν το νέο φθόγγο αλλά και τις «φωνές» που έχουν διδαχτεί στο πρώτο στάδιο (πα, πε, πο, λα κτλ) και τις λέξεις. Τέλος οι μαθητές θα πρέπει να έχουν ξαναχρησιμοποιήσει κάποια από τα εργαλεία του υπολογιστή που θα αξιοποιηθούν στο συγκεκριμένο σενάριο, ώστε να είναι εξοικειωμένα με το ποντίκι.  

Διαβάστε περισσότερα: Εκπαιδευτικό σενάριο «Πεπόνι, πεπόνι» (το γράμμα Π, π)-Γλώσσα Α τάξη

posticon Από την αποκωδικοποίηση στην κατανόηση-Φύλλα εργασίας-Ένα γράμμα για την Ιωάννα,Δώρα για την Ιωάννα,Τι κρύβει το μπαούλο, Καράβια-Γλώσσα Α τάξη

Κατηγορία: Γλώσσα, Α τάξη
Εμφανίσεις: 2447
ΕκτύπωσηΗλεκτρονικό ταχυδρομείο

 Από την αποκωδικοποίηση στην κατανόηση-Φύλλα εργασίας-Ένα γράμμα για την Ιωάννα,Δώρα για την Ιωάννα,Τι κρύβει το μπαούλο, Καράβια-Γλώσσα Α τάξη

Η ανάγνωση είναι μία γνωστική λειτουργία, αφού συντελεί στη μάθηση και γενικά στην απόκτηση γνώσεων. Κατά την ανάγνωση επιτυγχάνεται η κατανόηση των εννοιών για να ακολουθήσει η γνωστική επεξεργασία τους στο επίπεδο της σκέψης.
Η ανάγνωση περιλαμβάνει δύο ανεξάρτητες λειτουργίες, την αποκωδικοποίηση και την κατανόηση. Αποκωδικοποίηση του γραπτού λόγου σημαίνει την αναγνώριση των γραπτών συμβόλων που αποτελούν τον γραπτό κώδικα και τη μετάφρασή τους σε φωνήματα που οδηγούν στην κατανόηση. Η κατανόηση είναι η δεύτερη λειτουργία και είναι απαραίτητη προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία της ανάγνωσης

 

Διαβάστε περισσότερα: Από την αποκωδικοποίηση στην κατανόηση-Φύλλα εργασίας-Ένα γράμμα για την Ιωάννα,Δώρα για την...

Υποκατηγορίες

Σελίδα 4 από 7

Τελευταία νέα