Κυκλοφορικό σύστημα
Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών
"Κων/νος Καραμανλής"
Μία παρουσίαση που δείχνει την πορεία που ακολουθούν οι μαγνητικές γραμμές όταν ρίξουμε σε ένα γυαλί ρινίσματα σιδήρου. Κάτω απ' το γυαλί βρίσκεται φυσικά ένας ραβδόμορφος μαγνήτης.
Το πείραμα με το πηνίο (ένα καρφί που γύρω του έχουμε τυλίξει λεπτό καλώδιο) που αναφέραμε στην τάξη.
Ολοκληρώνοντας την εκμάθηση πράξεων με τα κλάσματα ( πολλαπλασιασμός και
Για βαθύτερη κατανόηηση μα και εξάσκηση εύρεσης του Ε.Κ.Π. δες
Παιδιά ένα πολύ ωραίο Βίντεο για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, φτιαγμένο από από το Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής Β΄Βαθμίδας Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Για να το δείτε πατήστε εδώ!
Για να μετακινήσουμε τη μπάρα πατάμε το πάνω και κάτω βέλος. Δοκιμάστε να αλλάξετε τα δεδομένα του κώδικα του παιχνιδιού μεταβάλλοντας τους αριθμούς για να δείτε το αποτέλεσμα. Επίσης προσθέτοντας διάφορα εφέ στις άλλες δύο μπάρες που μετακινούνται αυτόματα. Μπορείτε να προσθέσετε και άλλα τέτοια εμπόδια μικρού μεγέθους γιατί διαφορετικά η εφαρμογή κολλάει. Αυτό γίνεται γιατί αν το αντικείμενο που εισάγουμε είναι μεγάλο(π.χ. κυκλικό) τα όριά του φαίνονται να έχουν γωνίες (φαίνεται στη μεγέθυνση του αντικειμένου) λόγω μικρής ανάλυσης των εικόνων και της επιφάνειας του scratch.
Γενικότερα μπορείτε να κάνετε πολλές αλλαγές προσθέτοντας και άλλα αντικείμενα ή ακόμα και αν αλλάξετε το υπόβαθρο του παιχνιδιού. Από την ομάδα του scratch του σχολείου μας.
Παιδιά, για το κεφ. 37 "Κριτήρια διαιρετότητας του 2, του 5 και
Με την ευκαιρία του σημερινού εορτασμού των Τριών Ιεραρχών
Βοήθησε τη γάτα να βρει το δρόμο της, μετακινώντας τα πλήκτρα πανω, κάτω, αριστερό και δεξί βέλος. Ένα έργο του εκπαιδευτικού ομίλου scratch του ομίλου του σχολείου μας. Μαθητές που συνεισέφεραν στην κατασκευή του έργου: Γιώργος Σοφιανίδης, Ευτυχία Κουρουζίδου, Περικλής Κοβανίδης. Learn more about this project.
Η 4η ενότητα " Το Βυζαντινό κράτος και οι γειτονικοί λαοί" ολοκληρώνεται
Δείτε για το κεφ. 19 "Οι ποταμοί της Ελλάδας" το αντίστοιχο μάθημα από
Παιδιά, για το κεφ. 36, που γνωρίσαμε σήμερα Πέμπτη 24 Ιανουαρίου,
Στη δημιουργία αυτού του έργου συνέβαλλαν οι μαθητές Περικλής Κοβανίδης, Ευτυχία Κουρουζίδου και Γιώργος Σοφιανίδης. Παίζεται με δυο παίκτες που μπορούν να μετακινήσουν 2 αυτοκίνητα. Το κόκκινο αυτοκίνητο πατώντσς τα πλήκτρα δεξί και αριστερό βέλος και το γαλάζιο αυτοκίνητο με τα πλήκτρα a και s. Όταν τα αυτοκίνητα βγουν εξω από το δρόμο, φλέγονται και αρχίζουν ξανά απ' την αρχή. Όταν κάποιο αυτοκίνητο φτάσει στο τέρμα, δηλαδή στην κίτρινη γραμμη, ο οδηγός του φωνάζει "κέρδισα". Learn more about this project
Ό κώδικας με τον οποίο φτιάχτηκε το παιχνίδι είναι: