Back to Top

Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών

"Κων/νος Καραμανλής"

Blogs Προτύπου Πειραματικού Σερρών

  • Αρχική
    Αρχική Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις καταχωρήσεις blog που περιέχει η ιστοσελίδα.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
  • Συντάκτες
    Συντάκτες Αναζήτηση για το αγαπημένο σας blogger από αυτό το site.
  • Ιστολόγια ομάδας
    Ιστολόγια ομάδας Βρείτε τις αγαπημένες σας ομάδες blog εδώ.
  • Σύνδεση
Επισκέπτης

Επισκέπτης

Ο/Η Επισκέπτης δεν έχει συμπληρώσει τα στοιχεία βιογραφίας του/της ακόμα

Κυκλοφορικό σύστημα

 

Με ετικέτα στο: ΦΥΣΙΚΑ ΣΤ

Μία παρουσίαση που δείχνει την πορεία που ακολουθούν οι μαγνητικές γραμμές όταν ρίξουμε σε ένα γυαλί ρινίσματα σιδήρου. Κάτω απ' το γυαλί βρίσκεται φυσικά ένας ραβδόμορφος μαγνήτης.

Το πείραμα με το πηνίο (ένα καρφί που γύρω του έχουμε τυλίξει λεπτό καλώδιο) που αναφέραμε στην τάξη.

Με ετικέτα στο: ΦΥΣΙΚΑ ΣΤ

                   Ολοκληρώνοντας την εκμάθηση πράξεων με τα κλάσματα ( πολλαπλασιασμός και

Με ετικέτα στο: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄

Αναρτήθηκε από σε σε Μαθηματικά και Νέες Τεχνολογίες

fiilo ergasias 13

Μπορείτε, επίσης να κατεβάσετε το ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 13 σε έγγραφο του word από εδώ.

         Για βαθύτερη κατανόηηση μα και εξάσκηση εύρεσης του Ε.Κ.Π. δες

Με ετικέτα στο: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄

Παιδιά ένα πολύ ωραίο Βίντεο για το φαινόμενο του θερμοκηπίου, φτιαγμένο από από το Τ.Ε.Ε. Ειδικής Αγωγής Β΄Βαθμίδας Ανατολικής Θεσσαλονίκης. Για να το δείτε πατήστε εδώ!

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch

Για να μετακινήσουμε τη μπάρα πατάμε το πάνω και κάτω βέλος. Δοκιμάστε να αλλάξετε τα δεδομένα του κώδικα του παιχνιδιού μεταβάλλοντας τους αριθμούς για να δείτε το αποτέλεσμα. Επίσης προσθέτοντας διάφορα εφέ στις άλλες δύο μπάρες που μετακινούνται αυτόματα. Μπορείτε να προσθέσετε και άλλα τέτοια εμπόδια μικρού μεγέθους γιατί διαφορετικά η εφαρμογή κολλάει. Αυτό γίνεται γιατί αν το αντικείμενο που εισάγουμε είναι μεγάλο(π.χ. κυκλικό) τα όριά του φαίνονται να έχουν γωνίες (φαίνεται στη μεγέθυνση του αντικειμένου)  λόγω μικρής ανάλυσης των εικόνων και της επιφάνειας του scratch.

Γενικότερα μπορείτε να κάνετε πολλές αλλαγές προσθέτοντας και άλλα αντικείμενα ή ακόμα και αν αλλάξετε το υπόβαθρο του παιχνιδιού. Από την ομάδα του scratch του σχολείου μας.

Με ετικέτα στο: SCRATCH

        Παιδιά, για το κεφ. 37 "Κριτήρια διαιρετότητας του 2, του 5 και

Με ετικέτα στο: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄

           Για το κεφ. 20 "Οι λίμνες της Ελλάδας" δες πρώτα το

Με ετικέτα στο: ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε΄

          Στην ενότητα 9 "Βιβλία-Βιβλιοθήκες"  θα γνωρίσουμε

Με ετικέτα στο: ΓΛΩΣΣΑ Ε΄

  Με την ευκαιρία του σημερινού εορτασμού των Τριών Ιεραρχών

Με ετικέτα στο: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch

Βοήθησε τη γάτα να βρει το δρόμο της, μετακινώντας τα πλήκτρα πανω, κάτω, αριστερό και δεξί βέλος. Ένα έργο του εκπαιδευτικού ομίλου scratch του ομίλου του σχολείου μας. Μαθητές που συνεισέφεραν στην κατασκευή του έργου: Γιώργος Σοφιανίδης, Ευτυχία Κουρουζίδου, Περικλής Κοβανίδης. Learn more about this project.

Με ετικέτα στο: SCRATCH

fillo ergasias 12

Μπορείτε, επίσης να κατεβάσετε το ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 12 σε έγγραφο word από εδώ.

             Η 4η ενότητα " Το Βυζαντινό κράτος και οι γειτονικοί λαοί" ολοκληρώνεται

Με ετικέτα στο: ΙΣΤΟΡΙΑ Ε΄

    Δείτε για το κεφ. 19 "Οι ποταμοί της Ελλάδας" το αντίστοιχο μάθημα από

Με ετικέτα στο: ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε΄

        Παιδιά, για το κεφ. 36, που γνωρίσαμε σήμερα Πέμπτη 24 Ιανουαρίου,

Με ετικέτα στο: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ε΄

    Δες το μάθημα στο Ψηφιακό

Με ετικέτα στο: ΦΥΣΙΚΑ Ε΄

       Δες το μάθημα στο Ψηφιακό

Με ετικέτα στο: ΦΥΣΙΚΑ Ε΄

      Παρακολούθησε την παρακάτω εφαρμογή για την

Με ετικέτα στο: ΦΥΣΙΚΑ Ε΄

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch

Στη δημιουργία αυτού του έργου συνέβαλλαν οι μαθητές Περικλής Κοβανίδης, Ευτυχία Κουρουζίδου και Γιώργος Σοφιανίδης. Παίζεται με δυο παίκτες που μπορούν να μετακινήσουν 2 αυτοκίνητα. Το κόκκινο αυτοκίνητο πατώντσς τα πλήκτρα δεξί και αριστερό βέλος και το γαλάζιο αυτοκίνητο με τα πλήκτρα a και s. Όταν τα αυτοκίνητα βγουν εξω από το δρόμο, φλέγονται και αρχίζουν ξανά απ' την αρχή. Όταν κάποιο αυτοκίνητο  φτάσει στο τέρμα, δηλαδή στην κίτρινη γραμμη, ο οδηγός του φωνάζει "κέρδισα". Learn more about this project

Ό κώδικας με τον οποίο φτιάχτηκε το παιχνίδι είναι:

Με ετικέτα στο: SCRATCH

Τελευταία νέα