Δείτε

τη 15η ενότητα "Κινηματογράφος-Θέατρο" από το Ψηφιακό Σχολείο.

 15kinfos1

15.1 Γράμμα στον Τσάρλι Τσάπλιν

Τσάρλι Τσάπλιν

Νικηφόρος Βρεττάκος

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15.2 Ποια ταινία να διαλέξουμε;

15.2.1 Δύσκολοι αποχαιρετισμοί: ο μπαμπάς μου

 


......Παιδιά, αν έχετε χρόνο και δείτε την ταινία οπλιστείτε με δύναμη κι ας κυλήσει ένα δάκρυ... Θα είναι φυσιολογικό!!

Γραμματική  - συντακτικό υποενότητας:

Λέξεις-συλλαβές-συλλαβισμός-τονισμός

Επίθετα

Περίληψη

Πώς παρουσιάζουμε και σχολιάζουμε ένα καλλιτεχνικό θέαμα

15.2.2 Το καναρινί ποδήλατο

περιγραφή παιχνιδιού

 

 

         Την ταινία "Το καναρινί ποδήλατο" την είδαμε στο σχολείο με αφορμή το καινοτόμο σχολικό πρόγραμμα που υλοποιούμε φέτος, ένα πρόγραμμα κατά της ενδοσχολικής βίας με τίτλο "Σχολικός (δια)μεσολαβητής".

Βέβαια παρακολουθήσαμε την ταινία με στόχο να διακρίνουμε τους ρόλους:

Θύτης      -       θύμα       -      παρατηρητής.

Εξαιρετική εμπειρία, εξαιρετική ευκαιρία άσκησης ενσυναίσθησης.

Μπράβο στους μαθητές μου!

15.3 Μια σχολική παράσταση στο δάσος

15sxolparast1

 

15sxolparast2

 

15sxolparast3

15sxolparast4

15sxolparast5

15sxolparast6

 Γραμματική υποενότητας

Παρομοίωση - μεταφορά

Χρονικοί και τοπικοί προσδιορισμοί

Επίθετα

Το επίρρημα

Παραγωγή γραπτού λόγου (ανακοίνωση)

Παραγωγή γραπτού λόγου (γράφω τη συνέχεια της ιστορίας)

Παραγωγή γραπτού λόγου (αγγελία)

Πώς φτιάχνουμε αφίσες

Πρόσκληση

Περίληψη

Βιογραφικό σημείωμα

Γράφω ένα παραμύθι

Ανακοίνωση

 Ο Νίκος Χ.  και την Κατερίνα Χ., τα δυο αδέρφια που ομορφαίνουν την τάξη μας, επιμελήθηκαν τις παρακάτω εργασίες:

Ο Περικλής Κ. επιμελήθηκε το παρακάτω:

          Τις παρακάτω αφίσες επιμελήθηκαν μαθητές της ΣΤ΄2 για τις ανάγκες σχετικής εργασίας

 της 15ης ενότητας της Γλώσσας.

 

      Παιδιά, εκτιμώ την ετοιμότητά σας όπως και τη συνδρομή των γονέων σας σε κάθε

  "αποστολή" που αναλαμβάνετε!!