Brain Safari-Κεφάλαιο 4ο «Οι αριθμοί από το 1 έως το 5»-Μαθηματικά Α Τάξη-Παιχνίδια για τα Μαθηματικά
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: Προγράμματα τεχνολογίας για υποστήριξη της γονικής εμπλοκής στα μαθηματικά
- Δημιουργηθηκε στις Σάββατο, 26 Απριλίου 2014 17:46 Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 09 Μαρτίου 2017 11:26
- Δημοσιεύτηκε στις Σάββατο, 26 Απριλίου 2014 17:46
- Γράφτηκε από τον/την Σπύρος Κυριαζίδης
- Εμφανίσεις: 10684


Στόχοι λογισμικού:
Μέσα από το λογισμικό ο μαθητής εξοικειώνεται με την καταμέτρηση κοινών αντικειμένων ενώ το προσαρμοζόμενο στον παίχτη επίπεδο δυσκολίας τον βοηθάει να κρατάει το ενδιαφέρον του για το παιχνίδι.
Σύνδεση του λογισμικού με τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος σπουδών:
Ο μαθητής μαθαίνει να:
- αναγνωρίζει αριθμούς (μέχρι το 100) χρησιμοποιώντας στρατηγικές άμεσης αναγνώρισης και αντιστοίχισης (Α΄, Αρ1)
- καταμετρά αντικείμενα σε εικόνες κι αναπτύσσει στρατηγικές μέτρησης (Α΄, Αρ3).
- Τρόπος χρήσης και λειτουργίας του λογισμικού:
-
Ο παίχτης κάνει κλικ στην επιλογή «Practice», κατόπιν επιλέγει «Analyze» και τέλος «Countanimal». Στο παιχνίδι αυτό εμφανίζονται διάφορα μικρά ζώα και ο παίκτης καλείται να υπολογίσει τον αριθμό μόνο του ενός είδους από αυτά. Στο εικονιζόμενο παράδειγμα έχουν δοθεί γοριλάκια, ιπποπόταμοι και αρκουδάκια panda και στο κάτω αριστερά μέρος της οθόνης, ζητείται ο αριθμός των ιπποπόταμων. Ο παίχτης θα μετρήσει και θα δώσει την απάντηση στο πληκτρολόγιο που βρίσκεται στα δεξιά της οθόνης. Αρχικά εμφανίζονται οι οδηγίες και στη συνέχεια ο παίχτης έχει στη διάθεσή του 1 λεπτό για να δώσει όσες περισσότερες απαντήσεις μπορεί. Όσο περισσότερες σωστές απαντήσεις δίνονται, τόσο πιο γρήγορα δυσκολεύει και το επίπεδο του παιχνιδιού. (Το συγκεκριμένο λογισμικό διαθέτει επιπλέον εφτά διαφορετικά παιχνίδια)
Διαβάστε επίσης: