Back to Top

Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Σερρών

"Κων/νος Καραμανλής"

Blogs Προτύπου Πειραματικού Σερρών

  • Αρχική
    Αρχική Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις καταχωρήσεις blog που περιέχει η ιστοσελίδα.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
  • Συντάκτες
    Συντάκτες Αναζήτηση για το αγαπημένο σας blogger από αυτό το site.
  • Ιστολόγια ομάδας
    Ιστολόγια ομάδας Βρείτε τις αγαπημένες σας ομάδες blog εδώ.
  • Σύνδεση
Σπύρος Κυριαζίδης

Σπύρος Κυριαζίδης

Ο/Η Σπύρος Κυριαζίδης δεν έχει συμπληρώσει τα στοιχεία βιογραφίας του/της ακόμα

Οι αρχικές επιτυχίες των Ελλήνων επαναστατών θορύβησαν τον Σουλτάνο ο οποίος, κατά την διάρκεια του 1821, επιχείρησε να στείλει τρία ασκέρια στην Πελοπόννησο για να καταπνίξουν την Επανάσταση. Το τελευταίο από αυτά το διοικούσε ο Μαχμούτ Δράμαλης, πασάς της Λάρισας με καταγωγή από την Δράμα (εξ ού και το επώνυμό του). Ο Δράμαλης κατέστειλε στην αρχή τα επαναστατικά κινήματα στο Πήλιο και τα Άγραφα με σκοπό να κάνει το ίδιο και στην Πελοπόννησο. Την άνοιξη του 1822, αφού συγκέντρωσε στην Υπάτη (κοντά στην Λαμία) 18.000 στρατιώτες, πέρασε από την Θήβα την οποίαν πυρπόλησε και ύστερα έφτασε, μέσω του Ισθμού, στο Άργος. Εκεί όμως τον περίμενε ο Κολοκοτρώνης που μαζί με άλλους αγωνιστές έθεσε υπό τον έλεγχό του όλες τις διαβάσεις και τα περάσματα. Κατάφεραν έτσι οι Έλληνες να απομονώσουν την στρατιά του Δράμαλη μέσα στην αργολική πεδιάδα. Οι επαναστάτες, εφαρμόζοντας ύστερα από σχέδιο του Κολοκοτρώνη την τακτική της καμένης γης, κατόρθωσαν σε λίγο καιρό να φέρουν σε πολύ άσχημη θέση τον τουρκικό στρατό. Εξαντλημένοι από την έλλειψη τροφής οι Οθωμανοί αποφάσισαν να επιστρέψουν στην Κόρινθο. Όμως όλα τα περάσματα από τα οποία θα μπορούσαν να φύγουν είχαν καταληφθεί από Έλληνες, ύστερα από εντολή του Κολοκοτρώνη. Ο ίδιος ο Κολοκοτρώνης έπιασε το στενό των Δερβενακίων με 2.500 πολεμιστές. Στην επιχείρηση βοηθούσαν και άλλοι οπλαρχηγοί, όπως ο Νικηταράς και ο Παπαφλέσσας με τον αδελφό του, τον Νικήτα Φλέσσα. Στις 26 Ιουλίου 1822 έγινε φονική μάχη στα Δερβενάκια, κατά την οποία οι Τούρκοι παγιδεύτηκαν. Όσοι κατάφεραν να ξεφύγουν, μαζί με αυτούς και ο Δράμαλης, κατέφυγαν στην Κόρινθο. Στα χέρια των Ελλήνων έπεσαν πολλά λάφυρα (όπλα, πολεμοφόδια, ρουχισμός). Ο Κολοκοτρώνης μετά απ’ αυτό ανακηρύχθηκε αρχιστράτηγος. Έχοντας χάσει το 1/5 του στρατού του και πολύ πολεμικό υλικό, ο Δράμαλης πέθανε από την στενοχώρια του στην Κόρινθο. Η Επανάσταση για μια ακόμη φορά είχε σωθεί.

Με ετικέτα στο: ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ

Ο καρχαρίας κινείται χωρίς τη βοήθεια των πλήκτρων και όποτε πιάνει στα δόντια του το ψαράκι που κι αυτό κινείται τυχαία στην οθόνη το score αυξάνεται κατά ένα. Φυσικά το ψαράκι κάθε φορά βρίσκει τρόπο να ξεφύγει απ'τα φαρμακερά σαγόνια του καρχαρία....

Scratch Project

 Ιωάννης Καποδίστριας-Ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας

 

Με ετικέτα στο: ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ
Με ετικέτα στο: ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ

Ο σκύλος ακολουθεί την πορεία του δείκτη του ποντικιού. Όταν ο σκύλος ακουμπά το βάτραχο, αυτός προσπαθεί να ξεφύγει.

Scratch Project

Με ετικέτα στο: SCRATCH
Με ετικέτα στο: ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ
Με ετικέτα στο: ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ
Με ετικέτα στο: ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤ

Κυκλοφορικό σύστημα

 

Με ετικέτα στο: ΦΥΣΙΚΑ ΣΤ

Μία παρουσίαση που δείχνει την πορεία που ακολουθούν οι μαγνητικές γραμμές όταν ρίξουμε σε ένα γυαλί ρινίσματα σιδήρου. Κάτω απ' το γυαλί βρίσκεται φυσικά ένας ραβδόμορφος μαγνήτης.

Το πείραμα με το πηνίο (ένα καρφί που γύρω του έχουμε τυλίξει λεπτό καλώδιο) που αναφέραμε στην τάξη.

Με ετικέτα στο: ΦΥΣΙΚΑ ΣΤ

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch

Για να μετακινήσουμε τη μπάρα πατάμε το πάνω και κάτω βέλος. Δοκιμάστε να αλλάξετε τα δεδομένα του κώδικα του παιχνιδιού μεταβάλλοντας τους αριθμούς για να δείτε το αποτέλεσμα. Επίσης προσθέτοντας διάφορα εφέ στις άλλες δύο μπάρες που μετακινούνται αυτόματα. Μπορείτε να προσθέσετε και άλλα τέτοια εμπόδια μικρού μεγέθους γιατί διαφορετικά η εφαρμογή κολλάει. Αυτό γίνεται γιατί αν το αντικείμενο που εισάγουμε είναι μεγάλο(π.χ. κυκλικό) τα όριά του φαίνονται να έχουν γωνίες (φαίνεται στη μεγέθυνση του αντικειμένου)  λόγω μικρής ανάλυσης των εικόνων και της επιφάνειας του scratch.

Γενικότερα μπορείτε να κάνετε πολλές αλλαγές προσθέτοντας και άλλα αντικείμενα ή ακόμα και αν αλλάξετε το υπόβαθρο του παιχνιδιού. Από την ομάδα του scratch του σχολείου μας.

Με ετικέτα στο: SCRATCH

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch

Βοήθησε τη γάτα να βρει το δρόμο της, μετακινώντας τα πλήκτρα πανω, κάτω, αριστερό και δεξί βέλος. Ένα έργο του εκπαιδευτικού ομίλου scratch του ομίλου του σχολείου μας. Μαθητές που συνεισέφεραν στην κατασκευή του έργου: Γιώργος Σοφιανίδης, Ευτυχία Κουρουζίδου, Περικλής Κοβανίδης. Learn more about this project.

Με ετικέτα στο: SCRATCH

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch

Στη δημιουργία αυτού του έργου συνέβαλλαν οι μαθητές Περικλής Κοβανίδης, Ευτυχία Κουρουζίδου και Γιώργος Σοφιανίδης. Παίζεται με δυο παίκτες που μπορούν να μετακινήσουν 2 αυτοκίνητα. Το κόκκινο αυτοκίνητο πατώντσς τα πλήκτρα δεξί και αριστερό βέλος και το γαλάζιο αυτοκίνητο με τα πλήκτρα a και s. Όταν τα αυτοκίνητα βγουν εξω από το δρόμο, φλέγονται και αρχίζουν ξανά απ' την αρχή. Όταν κάποιο αυτοκίνητο  φτάσει στο τέρμα, δηλαδή στην κίτρινη γραμμη, ο οδηγός του φωνάζει "κέρδισα". Learn more about this project

Ό κώδικας με τον οποίο φτιάχτηκε το παιχνίδι είναι:

Με ετικέτα στο: SCRATCH

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch

Ένα έργο του Περικλή Κοβανίδη που κάνει ένα αεροπλάνο να υπακούει στο δείκτη του ποντικιού της οθόνης. Απαραίτητη προϋπόθεση για να αρχίσει η εφαρμογή είναι να πατήσουμε το πλήκτρο "κενό", δηλ. τη μεγάλη μπάρα. Μάθετε περισσότερα για αυτό το έργο

Ο κώδικας της εφαρμογής  είναι:

fast plane

Με ετικέτα στο: SCRATCH

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch

Ένα έργο της Ευτυχίας Κουρουζίδου που παρουσιάζει ένα χορευτἠ να χορεύει και να αλλάζει συγχρόνως ενδυμασίες μέχρι την άκρη της οθόνης.Μπορείτε όποια στιγμή θέλετε να μετακινήσετε το χορευτή όπου θέλετε. Για να αρχίσει ο χορός πρέπει να πατηθεί το πλήκτρο spacebar. Μάθετε περισσότερα για αυτό το έργο

Ο κώδικας της εφαρμογής είναι:

Με ετικέτα στο: SCRATCH

Αναρτήθηκε από σε σε Ομάδα εκπαιδευτικού ομίλου scratch

Ένα έργο της Ευτυχίας Κουρουζίδου που χρησιμοποιεί τις εντολές "για πάντα" που δείχνει τη συνεχή επανάληψη του έργου, την "αλλαγή σε ενδυμασία" που κάνει μια μορφή να αλλάζει ενδυμασίες και την αλλαγή εφέ, στο συγκεκριμένο έργο, του χρώματος.

Μάθετε περισσότερα για αυτό το έργο

Για να δουλέψει η εφαρμογή πατήστε το πλήκτρο spacebar. Πιο κάτω μπορείτε να δείτε τις εντολές που χρησιμοποιήθηκαν.

 

 looney tunes

Με ετικέτα στο: SCRATCH

Τελευταία νέα